Friday, 30 December 2011

bila lagi ku jatuh cinta

menarik kan topik nie??korang mesti suka kan..huhu..(aku pon sama)..korang mesti pernah kecewakan dalam bercinta..sama lah dengan aku..huhu..tapi lepas break rasa sepi jer,sunyi sangat2 kan..mm..hati pulak selalu tertanya2 bila lagi aku jatuh cinta?huh!..jawapannya aku sendiri pon tak pasti bila..tapi aku rasa takut pulak nak bercinta lagi,sebab cinta aku selalu di khianati..mm..nak buat cam ner kan?Tuhan dah uji aku cam  tuh..terima jer lah sebab aku yakin mungkin ALLAH nak bagi aku yang lebih baik lagi kan?..kadang2 kita tak sedar yang sebenarnya diya berada dekat jer di depan mata kita...